Nuotolinio darbo priemonės

„Moodle“ (angl. Modular Object Oriented Distance Learning Environment) – modulinė, objektinė nuotolinio mokymosi aplinka. Tai – atvirojo kodo nuotolinio mokymosi valdymo sistema, leidžianti kurti mokymosi procesui skirtas virtualiąsias aplinkas. „Moodle“ suteikia galimybę mokytojams skelbti mokymosi medžiagą, pateikti įvairias užduotis, testus, kurti savikontrolės klausimus, inicijuoti bendravimą ir bendradarbiavimą ir kitas veiklas pasinaudojant siūlomomis „Moodle“ veiklomis ir ištekliais. „Moodle“ turi į besimokantįjį orientuotų priemonių rinkinį ir į bendradarbiavimą orientuota mokymosi aplinka.

Lietuvoje naudojasi apie 200 mokyklų.

Paslaugos teikėjai:

„Google Classroom“ – G Suite for Education dalis, mokymosi valdymo sistema, kuri leidžia skaitmeniniu būdu kurti ir tvarkyti užduotis, taip pat teikti atsiliepimus mokiniams. „Google Classroom“ yra besimokančiųjų ir mokytojų bendradarbiavimo ir bendravimo nemokama aplinka.

„Google for Education“ yra nemokamas nuotolinio ugdymo procesui užtikrinti reikalingų programų rinkinys. Kaip Google G Suite for Education dalis, suderinama su Gmail paštu, Google disku, Google dokumentais, Youtube ir kitais Google įrankiais.

Paslaugų teikėjas:

Google for Education įrankių naudojimo gidas:

Daugiau bendros informacijos:

Edukateka

 https://www.youtube.com/watch?v=bkJv0LhLI4w

NŠA www.bendrasisugdymas.lt

„Microsoft 365“ pritaikyta švietimo poreikiams tenkinti aplinka. Ji apima vieną bendravimo ir bendradarbiavimo įrankį „Ms. Teams“. „Ms Teams“ – skaitmeninis centras, vienoje vietoje sujungiantis pokalbius, turinį, užduotis ir programas, leidžiantis kurti gyvybingą mokymosi aplinką: kurti bendradarbiavimo klases, jungtis į profesinio ar konkretaus turinio mokymo bendruomenes.

„Zoom“ – vaizdo konferencijos sistema, kuri pagrįsta sinchroninis bendravimu virtualioje erdvėje vaizdu ir garsu tarp dviejų ar daugiau dalyvių. Vaizdo konferencijos metu gali būti siunčiami mokytojo vaizdas ir garsas, mokomoji medžiaga, naudojamos specializuotos priemonės, apklausos ir kt.

„Eduka“ – nuotoliniam mokymui tinkama mokymo ir mokymosi aplinka, kuri gali pasiūlyti įvairias priemones ir skaitmeninį turinį: skaitmeniniai vadovėliai, skaitmeninės užduotys, testais, metodinė medžiaga mokytojui. Sukurtos ugdymo priemonės tokios, kurios sudomins, įtrauks mokinius, suteiks žinių ir įgūdžių.

 

EMA – tai elektroninė mokymosi aplinka, kuri leidžia diferencijuoti ir individualizuoti mokymo(si) procesą ir suteikia interaktyvią motyvavimo sistemą.

EMA – tai pirmosios Lietuvoje elektroninės ir spausdintos pratybos, suteikiančios galimybę diferencijuoti mokinius pagal jų gebėjimus bei individualiai skirti jų pasiekimų lygį atitinkančias užduotis. Mokinius sudomina ir įtraukia interaktyvios užduotys bei dinamiška motyvavimo sistema.

Individualus požiūris: užduotys parenkamos pagal mokinio pasiekimo lygį, gali būti sudaromi individualūs užduočių rinkiniai.

facebook, mouse cursor, mouse pointer-76536.jpg

„Facebook“ naudojimas, kai nuotoliniam darbui naudojamos mokinių ir mokytojų jau turimos ryšio priemonės: el. paštas ir kitos. Šį sprendimą galėtų rinktis mokyklos, kuriose nėra IT specialistų, mokytojai neturi IKT priemonių taikymo patirties.

„Facebook“/„Messenger“ – tai socialinis tinklas, pokalbių programėlė, kuri suteikia galimybes jungtis į grupes ir nemokamai siųsti, gauti tekstinius, vaizdo, garso pranešimus bei bendrauti tiek sinchroniniu nuotoliniu, tiek asinchroniniu nuotoliniu būdu.

„Skype“ – vaizdo konferencijos sistema, kuri veikia panašiu principu kaip „Zoom“. Bendravimas vyksta sinchroniniu būdu, galima siųsti, gauti tekstinius dokumentus, garso, vaizdo pranešimus ir kt.

 

Populiari bendravimo, bendradarbiavimo platformą mokykloms. Panaši į Facebook. Lengvai suderinama su MS Office 365. Virš 100 mln. vartotojų visose pasaulio šalyse, kurie tarpusavyje dalijasi virš 700 mln. objektų.

 

Paslaugos teikėjas:

Daugiau informacijos:

Interaktyvaus turinio kūrimo priemonės

Nuotolinio mokymosi metu, norėdami ugdymo procesą padaryti patrauklesniu ir, kad socialinio pedagogo veiklos nebūtų nuobodžios, daugelis naudoja įvairius informacijos pateikimo būdus: vaizdo, garso įrašus. Įgūdžių įtvirtinimui ar žinių kontrolei pasitelkia testavimo sistemas, žaidybines-mokomąsias programas: „Kahoot“, „Quizizz“, „Wordwall“ ir kt. Vienas iš įrankių, kuris leidžia pateikti mokomąją medžiagą ar atlikti žinių kontrolę kitaip, nei įprasta, tai H5P įrankis.

H5P – visiškai nemokamas interaktyvaus turinio kūrimo įrankis.

 

H5P interaktyvaus turinio vadovas

Mokymosi medžiagos pateikimas – interaktyvus turinys H5P

Kurkite pristatymus, infografiką ir kitą stulbinantį turinį patys arba su savo komanda.

Draugiškas internetas dalinasi pamokėle kaip naudoti įrankį „Genially“. Spausti čia.